ODPOWIEDŹ: Do 7 dni od daty zamknięcia zlecenia dla całej placówki. Data zamknięcia zlecenia jest podana w prawym górnym rogu witryny.
PYTANIE: Gdzie będę mógł odebrać zamówiony produkt?
ODPOWIEDŹ: Zamówione produkty będą do odbioru w placówce, z której otrzymałeś link do tej witryny.
PYTANIE: Kiedy i jak mam zapłacić?
ODPOWIEDŹ: Po złożeniu zamówienia prześlij należną kwotę na konto: 40 1050 1243 1000 0090 3024 6152. W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia. W momencie odbioru zamówionych produktów w placówce powinieneś mieć przy sobie potwierdzenie zapłaty.
PYTANIE: Czy mogę złożyć kilka zamówień?
ODPOWIEDŹ: Tak, przy czym każde zamówienie będzie miało osobny numer i będzie osobno zapakowane.
PYTANIE: Czy mogę zmienić złożone zamówienie?
ODPOWIEDŹ: Jeśli pomyliłeś się podczas składania zamówienia, to zadzwoń pod numer 790-433-466.
PYTANIE: Czy przy zamówieniu kilku produktów mogę liczyć na rabat?
ODPOWIEDŹ: Nie, ceny podane na tej witrynie to ceny ostateczne, niezależnie od ilości zamówionych produktów.
PYTANIE: Co mam zrobić, jeśli otrzymam produkt niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony?
ODPOWIEDŹ: Zadzwoń pod numer 32 228-46-22. Wadliwy lub niezgodny z zamówieniem produkt zostanie wymieniony.
PYTANIE: Czy składając zamówienie wyrażam jednocześnie zgodę na maile reklamowe?
ODPOWIEDŹ: Szczegółową odpowiedź na to pytanie znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej w Polityka prywatności.