PROART
Zamów do 10-01-2021

- Częste pytania -

PYTANIE:
Kiedy dostanę zamówiony produkt?

ODPOWIEDŹ:
Do 7 dni od daty zamknięcia zlecenia dla całej placówki. Data zamknięcia zlecenia jest podana w prawym górnym rogu witryny.


PYTANIE:
Gdzie będę mógł odebrać zamówiony produkt?

ODPOWIEDŹ:
Zamówione produkty będą do odbioru w placówce, z której otrzymałeś link do tej witryny.


PYTANIE:
Kiedy i jak mam zapłacić?

ODPOWIEDŹ:
Gotówką w placówce, w momencie odbierania zamówionych produktów.


PYTANIE:
Czy mogę złożyć kilka zamówień?

ODPOWIEDŹ:
Tak, przy czym każde zamówienie będzie miało osobny numer i będzie osobno zapakowane.


PYTANIE:
Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

ODPOWIEDŹ:
Jeśli pomyliłeś się podczas składania zamówienia, to zadzwoń pod numer 790-433-466.


PYTANIE:
Czy przy zamówieniu kilku produktów mogę liczyć na rabat?

ODPOWIEDŹ:
Nie, ceny podane na tej witrynie to ceny ostateczne, niezależnie od ilości zamówionych produktów.


PYTANIE:
Co mam zrobić, jeśli otrzymam produkt niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony?

ODPOWIEDŹ:
Zadzwoń pod numer 32 228-46-22. Wadliwy lub niezgodny z zamówieniem produkt zostanie wymieniony.


PYTANIE:
Czy składając zamówienie wyrażam jednocześnie zgodę na maile reklamowe?

ODPOWIEDŹ:
Szczegółową odpowiedź na to pytanie znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności.